Gratis gepersonaliseerd!
100% Kwaliteitsgarantie
Gratis verzending vanaf €50

Complimenen en Klachten

We worden blij van tevreden klanten! Controleer je bestelling wel direct bij ontvangst en laat het ons binnen 24 uur weten als er iets niet in orde is.

Mail ons op info@plankenkoning.nl
met een korte uitleg en foto’s. Dan lossen we het zo snel mogelijk op.


Afwasgarantie (belangrijk voor houten borrelplanken)

Wij geven geen afwasgarantie. We kunnen namelijk niet controleren hoe een plank is gebruikt of gereinigd.

Houten borrelplanken vragen specifieke zorg:

  • Nooit in de vaatwasser.
  • Niet laten weken of langdurig onder water houden.
  • Na gebruik met de hand reinigen (lauwwarm water, milde zeep), direct droogdeppen en rechtop laten nadrogen.
  • Bij voorkeur af en toe behandelen met food grade minerale olie of plank-olie.
Let op: Schade of vervorming door onjuist reinigen (zoals vaatwassergebruik of weken) valt niet onder garantie.

Veelgestelde vragen

Ik heb een kapot of beschadigd product ontvangen

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail met je ordernummer en duidelijke foto’s van het probleem naar info@plankenkoning.nl.

We kijken meteen mee en zorgen voor een passende oplossing.

Ik wil een klacht indienen

Jammer dat iets niet naar wens is. Laat het ons alsjeblieft direct weten via info@plankenkoning.nl, dan zoeken we samen naar de beste oplossing.

Wanneer hoor ik iets op mijn klacht?

We reageren normaal gesproken binnen 2 werkdagen en geven je ook een indicatie van de verwachte oplostijd.


Kom je er met ons niet uit?

Meld je klacht eerst bij ons! Komen we er samen niet uit, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur.